VOLVO PENTA D13-IPS
Volvo Penta D13-IPS zaprojektowano z myślą o zapewnieniu wysokich osiągów, doskonałej zwrotności, niezrównanego komfortu na pokładzie i większego zasięgu przy mniejszym zużyciu paliwa i emisji spalin. Idealnie dopasowany silnik, skrzynia biegów i napęd – charakteryzujące się dwoma przeciwbieżnymi śmigłami – tworzą niezrównane wrażenia na wodzie. Solidny żeliwny silnik został zbudowany z myślą o tym aby zapewnić niezawodność i długotrwałą trwałość. Cały pakiet jest zintegrowany poprzez elektroniczny układ sterowania statkiem (EVC) z opcją dodatkowych funkcji, takich jak szklany kokpit, tempomat i wiele innych.
CECHY
- Całkowicie zintegrowany system — od steru do śmigła
- Solidna i wytrzymała konstrukcja silnika
- Podwójne śmigła obracające się w przeciwnych kierunkach
- Zintegrowany układ wydechowy
- Doskonała amortyzacja silnika dzięki podwójnym gumowym pierścieniom
- Elektroniczny układ kierowniczy z funkcjami takimi jak manewrowanie joystickiem
- Hydrauliczny system zmiany biegów z trybem niskiej prędkości
- Stop niklowo-brązowo-aluminiowy i stal nierdzewna we wszystkich głównych elementach podwodnych
- Dostępna pełna gama dostępnych śrub napędowych, obejmująca prędkości łodzi od 19 do 42 węzłów
- Kilka opcjonalnych długości wału podnośnikowego
SPECYFIKACJE TECHNICZNE
D13-ISP900
Model / D13 – ISP900 | |
---|---|
Wersja | Komercyjna |
Moc wału korbowego | 515 kW |
Moc wału korbowego | 701 KM |
Prędkość obrotowa silnika | 2250 rpm |
Pojemność silnika | 12.8 l |
Pojemność skokowa | 12781 cm³ (780 cu in) |
Ilość cylindrów | 6 |
Wartość znamionowa | 3 |
Zgodność emisji gazów | EPA Tier 3, EU RCD Stage II, IMO NOx Tier II |
Sterowanie | Elektroniczne |
Wysokociśnieniowy wtrysk paliwa | Elektroniczne pompowtryskiwacze |
System chłodzenia | Wymiennik ciepła |
Klasa silników | 13 l |
Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
D13-ISP1050
Model / D13- ISP1050 | |
---|---|
Wersja | Komercyjna, Rekreacyjna |
Moc wału korbowego | 588 kW |
Moc wału korbowego | 800 KM |
Prędkość obrotowa silnika | 2300 rpm |
Pojemność silnika | 12.8 l |
Pojemność skokowa | 12781 cm³ (780 cu in) |
Ilość cylindrów | 6 |
Wartość znamionowa | 4 |
Zgodność emisji gazów | EPA Tier 3, EU RCD Stage II, IMO NOx Tier II |
Sterowanie | Elektroniczne |
Wysokociśnieniowy wtrysk paliwa | Elektroniczne pompowtryskiwacze |
System chłodzenia | Wymiennik ciepła |
Klasa silników | 13 l |
Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
D13-ISP1200
Model / D13- ISP1200 | |
---|---|
Wersja | Rekreacyjna |
Moc wału korbowego | 662 kW |
Moc wału korbowego | 900 KM |
Prędkość obrotowa silnika | 2300 rpm |
Pojemność silnika | 12.8 l |
Pojemność skokowa | 12781 cm³ (780 cu in) |
Ilość cylindrów | 6 |
Wartość znamionowa | 5 |
Zgodność emisji gazów | EPA Tier 3, EU RCD Stage II, IMO NOx Tier II |
Sterowanie | Elektroniczne |
Wysokociśnieniowy wtrysk paliwa | Elektroniczne pompowtryskiwacze |
System chłodzenia | Wymiennik ciepła |
Klasa silników | 13 l |
Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
D13-ISP1350
Model / D13- ISP1350 | |
---|---|
Wersja | Komercyjna, Rekreacyjna |
Moc wału korbowego | 735 kW |
Moc wału korbowego | 1000 KM |
Prędkość obrotowa silnika | 2400 rpm |
Pojemność silnika | 12.8 l |
Pojemność skokowa | 12781 cm³ (780 cu in) |
Ilość cylindrów | 6 |
Wartość znamionowa | 5 |
Zgodność emisji gazów | EPA Tier 3, EU RCD Stage II, IMO NOx |
Sterowanie | Elektroniczne |
Wysokociśnieniowy wtrysk paliwa | Elektroniczne pompowtryskiwacze |
System chłodzenia | Wymiennik ciepła |
Klasa silników | 13 l |
Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.


