SILNIKI VOLVO PENTA DIESEL AQUAMATIC

Napęd rufowy Aquamatic to kompleksowe rozwiązanie dla żeglarzy i operatorów poszukujących optymalnej kombinacji dużej prędkości, przyspieszenia, oszczędności paliwa i komfortu na łodziach o długości od 20 do 60 stóp (6 do 18 metrów).

To przede wszystkim:

  • zoptymalizowana moc i kontrola, w każdych warunkach
  • unikalny moment obrotowy
  • wysoka wydajność i niezawodność
  • dłuższy zasięg planowanej podróży
  • wyższa max. prędkość
  • mniejsze zużycie paliwa
  • mniejsza emisja CO2
  • niższy  hałas

LEPSZA ALTERNATYWA

Aquamatic łączy w sobie zalety systemów wewnętrznych i zewnętrznych. Połączenie tych zalet z podwójnymi śrubami obracającymi się w przeciwnych kierunkach, Duoprop, zapewnia bezkonkurencyjne i oszczędne osiągi z responsywnym prowadzeniem i bezpieczną przyczepnością. W porównaniu z silnikiem zaburtowym, silnik rufowy jest umieszczony niżej i bardziej do przodu w łodzi. W trudnych warunkach morskich zapewnia to bardziej komfortową jazdę.

W PORÓWNANIU DO SYSTEMÓW ZABURTOWYCH:

  • Technologia napędu rufowego Diesla zapewnia znacznie niższe zużycie paliwa
  • Duoprop  – lepszą obsługę i wydajność
  • Chłodzenie słodką wodą zapewnia dłuższą żywotność
  • Niższy środek ciężkości zapewnia lepszą równowagę

W PORÓWNANIU DO SYSTEMÓW WEWNĘTRZNYCH:

  • Zredukowany dźwięk i wibracje – lepszy komfort na pokładzie
  • Lepsza obsługa i łatwiejsze manewrowanie
  • Kompaktowa, zintegrowana instalacja na rufie zapewnia więcej miejsca na pokładzie
  • Duoprop dla lepszej obsługi i wydajności
  • Wyższa wydajność – lepsze osiągi i mniejsze zużycie paliwa
  • Funkcja kick-up na napędzie dla ochrony przed uderzeniami

GAMA SILNIKÓW VOLVO PENTA IPS