VOLVO PENTA D13-IPS IMO III

Volvo Penta IPS IMO III to doskonale dopasowany pakiet, napędzany 6-cylindrowym silnikiem D13, 12,8-litrowym silnikiem wysokoprężnym Common Rail i turbosprężarką typu twin-entry. Współpracując z idealnie dopasowanym zasobnikiem IPS3, podwójnymi przeciwbieżnymi śmigłami i elektronicznym systemem kontroli łodzi, ten pakiet zapewnia doskonałą zwrotność, duży zasięg działania i niską emisję spalin. Został zaprojektowany tak, aby radzić sobie z wysokim ciśnieniem wstecznym i paliwem o wysokiej zawartości siarki – do 1000 ppm. System oczyszczania spalin SCR (Selective Catalytic Reduction) znacznie wpływają na sprawność i osiągi łodzi. System ten także redukuje hałas o 35-40 dBA.

CECHY

  • Całkowicie zintegrowany system
  • Solidna i wytrzymała konstrukcja silnika
  • Zintegrowany układ wydechowy
  • Doskonała amortyzacja silnika dzięki podwójnym gumowym pierścieniom
  • Opatentowane, przeciwbieżne śruby napędowe
  • Elektroniczny układ kierowniczy umożliwiający takie funkcje, jak manewrowanie joystickiem
  • Hydrauliczny system zmiany biegów z trybem niskiej prędkości
  • Stop niklowo-brązowo-aluminiowy i stal nierdzewna we wszystkich głównych elementach podwodnych
  • Dostępna pełna gama śrub napędowych
  • Układ wydechowy SCR (selektywna redukcja katalityczna) po system oczyszczania
  • Dostępna szeroka gama opcji instalacji układu oczyszczania spalin
  • Kilka opcjonalnych długości wału podnośnikowego

SPECYFIKACJE TECHNICZNE

D13- ISP900 IMO III

Model / D13- ISP900 IMO III
Wersja Komercyjna
Moc wału korbowego 515 kW
Moc wału korbowego 701 KM
Prędkość obrotowa silnika 2300 rpm
Pojemność silnika 12.8 l
Pojemność skokowa 12781 cm³ (780 cu in)
Ilość cylindrów 6
Wartość znamionowa 3
Zgodność emisji gazów EPA Tier 3, EU RCD Stage II, IMO NOx Tier II
Sterowanie Elektroniczne
Wysokociśnieniowy wtrysk paliwa Elektroniczne pompowtryskiwacze
System chłodzenia Wymiennik ciepła
Klasa silników 13 l

Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

D13- ISP1050 IMO III

Model / D13- ISP1050 IMO III
Wersja Komercyjna
Moc wału korbowego 588 kW
Moc wału korbowego 800 KM
Prędkość obrotowa silnika 2300 rpm
Pojemność silnika 12.8 l
Pojemność skokowa 12781 cm³ (780 cu in)
Ilość cylindrów 6
Wartość znamionowa 3
Zgodność emisji gazów EPA Tier 3, EU RCD Stage II, IMO NOx Tier II
Sterowanie Elektroniczne
Wysokociśnieniowy wtrysk paliwa Elektroniczne pompowtryskiwacze
System chłodzenia Wymiennik ciepła
Klasa silników 13 l

Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.