VOLVO PENTA D8-IPS
Volvo Penta D8-IPS to doskonale dopasowany zestaw, napędzany przez rzędowy 6-cylindrowy D8, 7,7-litrowy silnik wysokoprężny Common Rail z turbosprężarką typu twin-entry i doładowaniem zapewniającym niesamowitą reakcję przy niskich obrotach. Model D8-IPS jest dostępny w wersjach 600, 650 i 700 do zastosowań komercyjnych oraz 700 i 800 do zastosowań rekreacyjnych. Współpracując z idealnie dopasowanym zasobnikiem IPS15, podwójnymi przeciwbieżnymi śmigłami i elektronicznym systemem kontroli statku, ten pakiet zapewnia doskonałą zwrotność, duży zasięg działania i niską emisję spalin.
CECHY
- Całkowicie zintegrowany system — od steru po śmigło
- Solidna i wytrzymała konstrukcja silnika
- Unikalny, sterowalny napęd kapsułowy
- Zintegrowany układ wydechowy
- Doskonała amortyzacja drgań silnika dzięki gumowym pierścieniom
- Opatentowane, przeciwbieżne śruby napędowe
- Elektroniczny układ kierowniczy umożliwiający takie funkcje, jak manewrowanie joystickiem
- Hydrauliczny system zmiany biegów z trybem niskiej prędkości w standardzie
- Stop niklowo-brązowo-aluminiowy i stal nierdzewna we wszystkich głównych elementach podwodnych
- Dostępna pełna gama śrub napędowych
- Kilka opcjonalnych długości wału podnośnikowego
SPECYFIKACJE TECHNICZNE
D8- ISP600
Model / D8- ISP600 | |
---|---|
Wersja | Komercyjna |
Moc wału korbowego | 331 kW |
Moc wału korbowego | 450 KM |
Prędkość obrotowa silnika | 2700 rpm |
Pojemność silnika | 7.7 l |
Pojemność skokowa | 7701 cm³ (470 cu in) |
Ilość cylindrów | 6 |
Wysokociśnieniowy wtrysk paliwa | Common Rail |
Wartość znamionowa | 3 |
Zgodność emisji gazów | IMO Nox Tier II, EPA Tier 3 |
Sterowanie | Elektroniczny system sterowania |
System chłodzenia | Wymiennik ciepła |
Klasa silników | 8 l |
Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
D8- ISP650
Model / D8- ISP650 | |
---|---|
Wersja | Komercyjna |
Moc wału korbowego | 374 kW |
Moc wału korbowego | 509 KM |
Prędkość obrotowa silnika | 2850 rpm |
Pojemność silnika | 7.7 l |
Pojemność skokowa | 7701 cm³ (470 cu in) |
Ilość cylindrów | 6 |
Wysokociśnieniowy wtrysk paliwa | Common Rail |
Wartość znamionowa | 3 |
Zgodność emisji gazów | IMO Nox Tier II, EPA Tier 3 |
Sterowanie | Elektroniczny system sterowania |
System chłodzenia | Wymiennik ciepła |
Klasa silników | 8 l |
Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
D8- ISP700
Model / D8- ISP700 | |
---|---|
Wersja | Komercyjna, Rekreacyjna |
Moc wału korbowego | 405 kW |
Moc wału korbowego | 550 KM |
Prędkość obrotowa silnika | 2900 rpm |
Pojemność silnika | 7.7 l |
Pojemność skokowa | 7701 cm³ (470 cu in) |
Ilość cylindrów | 6 |
Wysokociśnieniowy wtrysk paliwa | Common Rail |
Wartość znamionowa | 4 |
Zgodność emisji gazów | IMO Nox Tier II, EPA Tier 3, EU RCD Stage II |
Sterowanie | Elektroniczny system sterowania |
System chłodzenia | Wymiennik ciepła |
Klasa silników | 8 l |
Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
D8- ISP800
Model / D8- ISP800 | |
---|---|
Wersja | Komercyjna, Rekreacyjna |
Moc wału korbowego | 441 kW |
Moc wału korbowego | 600 KM |
Prędkość obrotowa silnika | 3000 rpm |
Pojemność silnika | 7.7 l |
Pojemność skokowa | 7701 cm³ (470 cu in) |
Ilość cylindrów | 6 |
Wysokociśnieniowy wtrysk paliwa | Common Rail |
Wartość znamionowa | |
Zgodność emisji gazów | IMO NOx Tier II, EPA Tier 3, EU RCD Stage II |
Sterowanie | Elektroniczny system sterowania |
System chłodzenia | Wymiennik ciepła |
Klasa silników | 8 l |
Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.